Mom233734 3.5 aylık bebeğim var tırnakları çabuk uzuyor heryerini çiziyor ağzına götürüyo damağını yırtacak diye korkuyodum bende dün alşam keseyim dedim . Ama en küçük parmağını dibinden kesmişim baya bi kanadı çok ağladı vicdan azabı çektim o ağlayınca bende oturdum ağladım kan durmadı hemen yara bandı sardık falan emzirdim ağlaya ağlaya uyudu. Sizde yaptınız mı benim gibi kendime vicdansız anne diye kızdım bir sürü😞😞 halen üzülüyorum baktıkca
Mom0982 Mom233734 en küçük parmakları kesme canım onlar biraz sıkıntı oluyor iyice uzasın öle ucundan kes.üzme kendini bilerek yapmadın sonuçta
YasemiNYagmur1 Mom233734 üzülme canım ya oluyor öyle şeyler bende yaptım yanlışlıkla tırnak yanındaki eti aldım ağladı baya kanadı falan ama sonra deri kendini yeniledi geçiyor üzülme insanın canından can gidiyor ama şimdi daha dikkatliyim 1 kere oldu başka da olmadı
Eslemmomy Mom233734 8 buçuk aylık olacağız hala bazen kesiyorum dipten çünkü çok hareketli oluyor böyle şeyler üzülme cidden hasta falan olmasın da🤲🌷
asz Mom233734 canım ben emzirirken eşim keserdi.ya da uyurken.ama en rahat emzirirken oluyordu.inan varya büyüyüp hareketlenince daha zor oluyor.ben şuan 10 dk da 1 tırnak kesiyorum.sonra biraz zaman geçiyor öteki tırnağa geçiyorum derken belki 1 saati buluyor.
Mom233734 Mom0982 yaaa bidaha kesmeyim diğer eline geçemedim bile gözünün üstünü çizmişş korkuyorum artık😓
Mom233734 YasemiNYagmur1 benimde daha ilk olduu çok içim gitti ama oturdum ağladım bide annemgilde üstüme geldi nasıl yaptın nasıl ettin diye sanki bilerek yaptım off
Mom233734 Eslemmomy doğru diyosun aslında sağlıklı olsunda. Ama canı yanınca benim canım daha çok yandııı çok şükür şuan bişeyi yok öyle ama yinede vicdan azabı çekiyorum
Eslemmomy Mom233734 kız daha neler olacak olmasın da biz 6.hastaliga yakalandık neler çektik bir haftadır tırnak hafif bir sorun yani emin ol kızım hasta oldu diye kendimi nasıl sucladim bilemezsin
cekoslavakporseleni Mom233734 ahhh senin bebeğin yine büyük ben daha 40ı bile çıkmamıştı, offf hatırlayınca bile kötü oluyorum. Resmen kendimi kaybettim ağlarken🥺 çocuk sustu uyudu ben hala ağlıyordum, öyle bir vicdan azabı ki… Çok iyi anlıyorum seni o yüzden.
Sumeyraas Mom233734 uyurken kes canım. Bir de bu makas şeklinde olanlar var onlar daha güvenli sanki. Ben onu kullanıyorum. Çok derin kesmiyorum 3 4 günde bir kesiyorum.
Mom233734 Eslemmomy yaa ay geçmiş olsun bebeklerimizi rabbim korusun meleklerimiz korusun onları tırnağına zarar gelmesinn
dontsleppyunhappy Mom233734 bende küçükken 2 kere kanatmıştım canım oluyor öyle, minicik tırnakları, bide cok hareket ediyorlar. Ama korkma kesmekten, kanatırım diye düşünme, alışman lazım kesmeye.
Mom233734 dontsleppyunhappy evet yaa elini çekiştiriyo ellerini tanıma dönemi ya ne verirsen eline ağzına götürüyo
Dmt-01 Mom233734 15.5 aylık kızım çok şükür daha hiç öyle çok dipten kesmedim ama her tırnak kesişimde korkarak kesiyorum canını yakacam diye ama ben hep uyuyunca kesiyorum tırnaklarını