Selam
Bebeğim 3buçuk aylık. Pramatüre olduğu için reflüsü var maalesef. Gastrotusbaby ilaç kullanıyoruz ilk başlarda ağız köpürmesine iyi geliyordu ama artık gelmiyor. Bazen köpükten boğulacak gibi oluyor.
İlaç veya başka tavsiyelerinize muhtacım
İyi günler tskler