Gmommm İki ay önce sezeryan oldum, dün farkettim ki vajina girişinde badem şeklinde bi parça var sizde yaşadınız mi böyle bisey
Utkucan Gmommm 23 gün oldu sezaryen olalı ama öyle birşey farketmedi ben kendimde bence bir doktorunuza gidip sorun