Rabiameyra 3-4 gunde bir 10-15 dk erkene cektim uyku rutinimizi. O da su, banyo oncesi 15 dk yarim saat zibinla yatirip oynama, ardindan banyo, sonrasi masaj giyinme mama. Ciplak kalmak cok rahatlatiyor bizimkini ve banyoyu da kucaga yatirip dus basligiyla 39-40 derecelik suyu yavas akitarak yaptiriyoruz masaj gibi oluyor gazlarini atiyor, mayisiyor. Ve gunduz son uykusunu erkene aldim o uyusa da uyumasa da. Genelde gunduz 30-45 dk uyur uyanir. Daha yeni yeni bir uykusunu 1.5 saat yaptim ama o da ite kaka. Once besikte uyur sonra arabasinda mutfakta aspirator yaninda devam ediyor. Once aksam 8 den sonra uyutmadim simdi 7 ve bunu 6 yapmaya calisiyorum. Cok aglasa da saat 10 a yaklasmadan rutine baslamiyorum. Cok uykusu varsa rutinler kisa suruyor o kadar. Bir anda 10 olan saati 9 yaparsam gece duzenimiz kacabilir diye korkuyorum. Ama zor gercekten, cok agliyor, emzik emmiyor ve onu oyalamaya calismak bizi cok yoruyor. Uzun oldu kusura bakmayin ama umarim aciklayici olmustur :)