Denizzzz7 bizde yaşadık ama 15 günlük falandı. Anneden bebeğe geçen hormonlardan dolayı normal karşılandığını söyledi. Herhangi bir kilo kaybı falan yaşamamıştı. Diğer yorum yazan arkadaşa istinaden belirtiyorum . Tabiki her bebek ve doktorun yorumu farklıdır ama bize böyle söylenmişti. Sende istersen bi doktora danış cnm çünkü ay olarak büyümüş belki idrar yolu enfeksiyonu da olmuş olabilir. Buradaki postlarda çok okumuştum çünkü idrar yolu enfeksiyonu olup da bezde kana benzer birşey gördüklerini