Bebeğim 4 ay 10 günlük 2.950 doğmuştu 2 gün önce aşı olduk ve ebemiz 7 kilo olduğunu bu ay 500 gr aldığını ve sınırda olduğunu söyledi. Ben doydu diye hissediyordum aslında çünkü herhangi Bi açlık ağlaması sorunu olmuyordu. Daha sık emzirmem gerektiği söyledi fakat bebeğim 3 saat aralıklarla ortalama 6-7 dakika emiyor sizce doymuyor mu. Gün içerisin de toplam olarak 5-6 saat uyuyor çok mu uyuyor sizce?? Siizn bebekleriniz ne durumda