zeynomer evet salgın varmış, kızım da 3 hafta önce önce hapşırmaya başladı. Sonra burnu aktı, geceleri de tıkanmaya başlamıştı. 1-2 gün takipte kaldık ama ateşi çıkınca doktoruna götürdük hemen. Boğaz enfeksiyonu olmuştu.
Şimdi yine hapşırık başladı, inşallah geçer diyorum yine antibiyotiğe gerek kalmaz ama bakalım. Geçmiş olsun sizlerede🙏