esilamina23 canım bende kullandım ama yürümeyi engelliyor kesinlikle ittirmek için kendini öne atıyor yürüteçsizde yürütmee çalısınca kendini öne atmaya alıştığı için o hareketi yapıyor 2 aya yakındır bindirmiyorum ben farkedince onu bıraktık şükür hareketleri düzenli ve hızlı gelişmeye başladı özgür bırak yerde ağlasın kalkmaya çalıssın sen destek ol bi zaman sonra sıkılıcak seninle gezmeye çalısıcak ayaklanıp