melikekc Bebeğim 1 yaşında küçük azı dışının olduğu yerde yani damağında şişlik aynı zamanda morluk var. Ilk defa böyle oluyor ordan diş mi çıkacak acaba . Şuan 4 üstte 4 altta 8 dişi var. Ne yapmalıyım
Ziyangil melikekc görümcemin oğlunda da olmuştu doktor diş çıkamamış kan toplamış içeride patladığında biraz kan gelebilir endişelenme demiş
seydaac melikekc evet diş çıkıyor, korkmayın o morarma da zararlı bir şey değil. Sürme kisti deniyor benim kızımda da çıkmıştı. Bebeğiniz izin verirse Müslin ağız mendili ile parmağınızla masaj yapın o bölgeye. Birkaç gün içinde diş çıkar.
melikekc seydaac evet aynı resimdeki gibi çok kötü ya soğuk uygulayın biraz geçer inşallah. Çok teşekkür ederim