NevaHanimmm belirtileri bi hagta önceden başlıyor zaten her bebeğin farklı tabi ki ama bizde isal huysuzluk ateş iştahsızlık hepsini yaptı bende hasta oldu sanmıştım. İki gün içinde diş etleri çok şişti ve 1 hafta sonra patladı . Sabırsızlıkla beklediğimiz o dişler biraz yorucu dönem oluyo malesef . Güzel dişleri olsun sizin bebeğinizinde inşllah 😊❤️🙏