Mu-Mi anladim canim inşallah biran önce geçer. Bizde de belirtiler var. Daha bir aylık. Test yapılmıyor ya da doğru sonuç vermiyor diye duydum onun için sordum kaç aylık diye. Biz de soralım bakalım test yapılıyor mu. Deneme yanılma ile neye alerjisi var bulmak çok zor çünkü. En azından neye olduğunu bilsem ona göre diyet yaparım