Firdevs ben doğduğundan beri mama vermek zorunda kaldım sütüm çok az geldiği için. Hipp combiotic 3 ay kullandım neredeyse saat başı uyanıyordu geceleri ve her seferinde mama istiyordu. Doktorumun tavsiyesi ile aptamil e geçtik şu an doyuyor :)) sma da gaz yapmıştı ama tabi o zaman küçüktü ne yese gaz yapacaktı 😅