1ikizannesi Merhabalar. Daha 4 günlük anneyim. İkizlerim var biri yanımda emziriyorum diğeri kuvözde ona süt sağıp gönderiyorum. Dünden beri koltuk altımda bi yumurtaya yakın büyüklükte şişlik oluştu. Bu normal midir?
Nvys2320 1ikizannesi Canım aynı bahsettiğin gibi benimde oldu ,doğum sonrası sıktırdım hatta ben iltihap gibi bişeyler akınca genel cerraha gittim. Bi sıkıntı olmadığını söyledi antibiyotik verdi. Göstermende fayda var ihmal etme.
mugetugra 1ikizannesi önce siz bebekler emdikten sonra o göğsünüzü sonuna kadar sağın sonra duşa girip zeytinyağı ile oraya masaj yapın geçmezse doktora gidin
1ikizannesi mugetugra zeytin yağı denemedim ama dediğiniz gibi sağdım bitti gibi oldu biraz indi şişliği yarından onu da denicem çok saolun 🌸