ikizlerinannesi2985 Merhaba anneler. Emzirdiğim için son 3 aydır cerazette kullanıyorum ama sürekli regl oluyorum. 3 ayda 3-4 haftadır temiz olduğum ve bezdim artık. Cerazette gibi olan bi doğum kontrol hapı daha vardı. Adı neydi bilen var mı?