Bebeğim 7ay 10günlük.Bana aşırı düşkün oldu asla yanından ayrılmamı istemiyor hemen ağlıyor.Gece de uykularımız mahvolmuş durumda.Beni istediği için uyuyamıyor bir türlü saatler sürüyor derin dalması.Böyle bir durum yaşayan var mı?Geçiyor mu azalıyor mu zamanla yoksa hep böyle mi devam edecek 😞