Kızlar herkese selam bebeğim 6 buçuk aylık ve 6.ayın başında kendi kendine emziği bıraktı birazda diş belirtileri vardı huysuzdu . Geceleri memede uyuyor bırakıyor ağzından sonra bende beşiğine koyuyorum uyanıyor sonra tekrar alıp memeyi veriyorum yine uyuyor bizim yatagimizda dursun dalsin öyle götüreyim diyorum kendimce ama meme ağızdan çıkınca yine uyanıyor yine kafayla meme arıyor bende emzik veriyorum felan ama bana mısın demiyor illa ki emecek kilosu yerinde doymadigini düşünmüyorum bence biraz bağlılık oldu onda ve ben butun gece sürekli emzirdigim için ne uyuyabiliyorum ne sırt üstü yatabiliyorum perişan haldeyim ne yapmam gerekiyor 😭