Merhabalr kızım 4 aylık olucak 4 gün sonra, formül mamayla besleniyor sadece, formül mamayla beslenen bebekler 4 buçuk aylıkken ek gıdaya başlayabiliyomus sanırım yavaştan ama benim kafam karışık siz anneler kaç aylıkken başladınız ( sadece formül mamayla beslenen bebeklerinize) ve ilk olarak ne verdiniz nasıl başladınız deneyimli anneler bilgi verebilir mi benim kafam çok karışık çünkü herkes bişey söylüyor internet desen başka şeyler yazıyor 🤷 doktora gidince sorucam ama ilk sizin de fikrinizi almak istedim ☺️