Signora Yamuna tayt kullanan varmı ? Ben korsesini kullandım bir ay faydasınu gördüm satıcamda tayt kullanan bilgi verebilirmi ?
ZGD Signora ben korseden çok memnun kalmadım ama tayt çok iyi. 15 dk hareket edince paçamdan ter akıyor resmen
Signora DevranAlp bedeni m askılı premium en üst modelini almıştım biray önce 250 tl ye şimdi 160 civarı vericem
Signora ZGD o kadar etkili yani ben korseden memnundumda artık tamamlandı aşamam basenlerim çok geniş duruyor 😭
esma5825 ZGD hangi modeli kullandınız acaba ne kadar süre kullandınız birde Bende aldım da şimdi kullanıyorum etki eder mi merakta ediyorum
DevranAlp Signora hmm beden uymadı bn s beden arıyorum kilo kalmadı sadece ayva göbekle hafif yan çıkıyor dar giyince onlar gitsin DİE alacaktım
ZGD esma5825 askısız korse aldım. 3 aydır kullanıyorum. Bazı günler takmadığım da oldu nadiren. Mideye baskı yaptığı için iştahımı kapıyor ama dediğim gibi bende bir incelme olmadı nedense. 🤷🏻♀️