Selam herkese bebeğimin ağzında böyle bir şey fark ettim ne olduğunu bilen var mı? 3 ay 16 günlük oğlum kendisi. Birkaç gündür de doğru düzgün mama içmiyor başını sağa sola döndürüyor mamayı içerken ağladığı da oluyor yalnız emziği emiyor keyfi de yerinde gibi daima gülüyor. Ama eskisi gibi iştahlı olmaması acaba ağzında çıkan şeyden dolayı mı sormak istedim 