Ezgiyksl canım bende kullanıyorum bebeğim 8 bucuk aylık 6 aydan beri kullanıyorum başlarda çok komuyordum ama benim yerinde durmayan bi oğlum var koyuyorum gün içinde sıkılınca çılrtıyorum valla takmıyorum ben böyle şeyleri ayrıca bende örümcekte büyüdüm annem ard arda doğurmuştu hangi birimize bakasın bende gurbetteyim tekim mecbur koyuyorum yoksa tuvalete bile gidemiyorum sağolsun oğlum bırakmıyor hem ayrıcı bu örümcek zararlı diyenler kanguru da kullanmasın hoppala da kullanmasın hiç kanguru örümcekten daha zararlı