[silindi]
Byn87 ben gittim tüm vücut 8seans kesin biter söyle güzel böyle güzel anlattılar tamam Alexandta kadar acıtmıyor ama tüylerimin yarısı yok oldu sadece 9. 10.seansada gittim yol yani azalma olmadı verdiğim para bosa gitti. Uyduruk bir yerede gitmedm doktor kliniğine gittim. Neyse suanda bnm kadın doğumcumda klinik açtı ona anlattım böle böle diye cünkü ondada buz lazer var. Bana dediki buz lazeri alexanderın görmediği ince tüyler için kullanıyoruz yoksa işe yarasa bile 3-4 yıla tüylern geri cıkmaya baslar memnun kalmazsn dedi. Doğru söylüyor cünkü azlaan tüylerim artmaya basladı tekrar. Simdi doğumdan snra oraya gidicem mecbur gircem alexandraya.