Kızlar merhaba,
Ben oğluma yeni yeni süt vermeye başladım bir aydır falan,18 aylık
Günde yarım ya da 1 bardak kadar içiyor fakat bu aralar sürekli kabız.Yediklerine çok dikkat ediyorum ama hep çok zorlanıyor gaz da oluyor sütle alakası olabılır mi yani bu kabızlıklar süt verme zamanımdan önce de var mıydı tam hatırlamıyorum aklıma sadece süt geliyor muz falan da vermiyorum çünkü laktoz alerjisi olabilir dedi bi arkadaşım bilginiz varsa yardımcı olursanız çok sevinirim her gün kıvranıyor yavrum tuvaletini yapana kadar sütü kestim bakalım ondan değilse doktora da danışacağım