Elisa- Merhaba , 1 aylık bebeğim var , henüz hiç sallamadım . Sallayarak uyumasını istemiyorum . (Umarım hiç sallamam olabildiğince çabalayacağım ) Bunun İçin önerisi olan var mı ? Bide kaçıncı ayda sallamaya başlanıyor bebek ?
ipekkizimm Elisa- 10 aylık kizim hic sallayarak uyutmadim henuz. hele ilk aylarda gerek oldugunu dusunmuyorum daha cok kucuk zaten gününün cogunu uyuyarak geciriyor. Uykuya cok direnmesi halinde sallanabilir bence ama istemiyorsanız alistirmazsiniz🙂
1balkizannesi Elisa- hiç sallamayn alışmasın kendi haline uyusun mesela sabah uyutacaksnz bırakın yatağına ninnisini de açın bunun için baldan anne instadan yardım alabilirsiniz orada sallamadan uyutma metodunu da anlatıyor Elisa-
Tulinakrep Elisa- kızım 19 aylık hiç ayağımda sallamadım sadece kucağıma alıp pış pış yapıyordum onuda bıraktık yanına yatıyorum öyle uyuyor
Deneyimsizanne Elisa- Kaçıncı ayda başlıyor diye bir şey yok çocuğu sallayarak hiçbir zaman uyutmamak lazım. Ebeveynler çocuğun uyumamasından ağlamasından bıkıyor, mecbur hissedip sallamaya başlıyorlar çocukta sersemleyerek uyuyor.Çocuğun hiçbir ay ya da yaş döneminde önermiyorlar bunu zaten.Bence mümkün olduğunca uzak kalın👍🏻
cennetim18 Ben hic sallamadim memede uyurdu sallamaya alistirmayin pisman olursunuz malum hep bu kiloda kalmiyorlar
1balkizannesi cennetim18 memede uyumasi demek meme olmadan uyumamasi demek bence memeden ayırınca ayıktirin öyle uyutum bu bir alışkanlık haline gelecektir
Ozgeruya Ben hiç alıştırmadım beşiğinde yuz üstü pispisleyerek uyuyor ama bazen keske alistirsaydim diyorum🙈
Sssby Valla bu soru bebeğe göre duruma değişir canım durdurabilirsen sakın sallama ben 9 aylık hamileydim kızım 5 yaşındaydı halaaa sallayarak uyutuyordum başka türlü uyumuyordu bebekliği sıkıntılıydı 5 ay sabahlara kadar ağlıyordu ama oğullarımı hiç sallamadım emerek uyurlardı şimdi bu bebeğim yine huysuz bebek 2ayılk hafifçe ayağımı oynatarak uyutuyorum gögsümün üstünde uyuyordu sadece şimdi ayağıma indirdim ama bi müddet böyle devam edip bıraktıracağım bunu da