Gizemm1 doktorun kapısından biliyo beni doktora goturme diyo bende sürekli yıkıyorum suda bekletiyorum pişik olduğunda yapisirmis daha çok krem pudra falan kullanmıyorum artık ben ilkim olduğu için bilmedim kullandim inşallah büyüdüğünde unutur yoksa en önemli yer orası elimi dokunturtmuyo uykuda bakıyorum acikmi diye