Kizlar ilk olarak bebegimi kimseyle kiyaslamam her bebegin fizyolojik ve biyolojik degerlerinin ve ne kadar surede doydugunun bile farkli olduguna inanirim. Fakat, bebegim gunduz uykularindan uyaninda 10 dk rahat emiyo 1.5 saat sonra uykuya dalma asamasinda da 3-4 dk emip uyumak istiyo (emzik kullanamadik hic) uyku oncesi emdigi sutu ara ogun gibi dusunebiliriz fazla emmiyo cunku. Sonra 2 saat uyuyup tekrar uyanio bu sefer diger memeyi emiyo.. fakat bu ara 4. Ay atagindayiz memede rahatlatmak istiyorum gereksiz cok fazla agliyor cunku, bu sefer emmek istemiyo. Toktur belki diyorum ama emin olun hicbir anne ‘cocugum tok dur meme vermiyim’ diyemiyo. Acaba sutum mu yetersiz, sutum az mj ki ? Diyorum fakat fazla sutumu bile sagiyorum.. bu Aksam 10 da emdi en son tam 6 saat uyumus bende uyumusum. Insan ister istemez diyo, hicmi acikmadi acaba istahimi yok 😓
dogum kilosu : 3340
4 aylik kilosu : 6600’du
2 hafta sonra 5 aylik olucaz. Artik hareketlensigi icin aman aman da fazla kilo almasini beklemiyorum. Ek gidaya gecicem sanirim, ama surekli anne sutuyle beslenmesini de istiyorum bagisikligi icin ay moral verin banaaaa