Günaydın anneler aranizda uyanik olanlar vardir mutlaka benim gibibebegi uyanıp hala sallyanlar ben anlamadim dunden beri 3de bugun 3.30 da uyandi emzirdim uyumuyor. Direniyor karyola reddidiyo gündüz de oluyo ama uyuyo du biraz..uyusun istiyorum ben dert deglim yorgunum evet halsizim üşüttüm 2gündür de öksrüyorum tek bakıyorum bide gucum kalmıyor. Dun sabah 8de daldi 1 saat uyudu uyandi. Bugun de saat 6 olaxak neden bilmiyorum ..salıyorum ayagim da koynuma alıyorum kalkarken yatırmaya şaşırdım. Olduğum yataga koycam bırakıp..usumustu corabini giydrdim .Alti da temiz, iyice dalınca uyuyan bebeğim ama şuan meme desen yara pert etimi bile koparmış a dostlar aglancak haldeyim.sebebi ne bllen var mi 3de uyanıp saatler de uyanip dalamamasi?zor durum dayim esim de salladi care bulumaadım