Kasım 2019 dan beri 2 ayda , 3 ayda ,1 ayda , 15 günde bir geçirdiğimiz, doktorların boğaz enfeksiyonu dediği, beta mikrobuna benzettiği bir hastalık yaşıyoruz. Tekrar yine ateşlendik. Devlet hastanesine gittik. Boğaz kültürü alındı . Şikayetim üzerine kan idrar da alındı. Bu zamana kadar hiçbiri alınmamıştı. Beta diyip penisilin türevi ilacı verip göndermişlerdi. Ama doktorumuz atak türevi hastalık da olabileceğini söyledi. Akdeniz ateşi yada pfapa gibi. Ama baktığım da pfaba daha uyuyor bize. Yaşayan var mı ?