Sevgili anneler bir şey sormak istiyorum kızım 8 aylık dedede bababababa nenene mamama gibi bilinçsizde olsa kelimeler söylüyor kendi kendine sürekli konuşma çabası içerisinde benim sorum şu sürekli müzik dinlediğinde ya da mutluysa çoğu zaman oyun kuruyorsa elerini dans eder gibi sağa sola döndürüyor hatta bir kaç gündür ellerini uzatıp gülüyor yürüteçte gidiyor emekleme yok günde en fazla yarım saat çizgi film izliyor telefon vermiyorum genel de seslendiğimizde aslında bakıyor müzik dinlemeyi çok seviyor aaa bide çamaşır makinesine sürekli bakmak istiyor bende kapatıyorum üzerini açık bulduğunda ya da bulaşık makinesinden gelen su seslerini sürekli arıyor o tarafa bakıyor bunlar otizm belirtileri sayılmaz değil mi eşime söylüyorum bana kızıyor çok üzülüyorum da sizce anneler ?