Gülüyorum çünkü sinirlerim laçkalaştı 😅😅 Vallahi yemeyen bebek cok zor allah hepimizin yardımcısı olsun ne emekler verdiğim yemekler çöpe gidiyor sonra yer diyorum takma diyorum canı şstemez diş cıkarır bugün huusuzdur uykusunu alamamıstır diye diye 12 ayı devirdim ama ne dişi var ne iştahı herseyi normal doktor sorun yok diyor ama bu bebe yemiyor 😓 o yemeyince bende kendimi hep aç ama halsiz iştahsız hissediyorum bende yemiyorum analık bu sanırım tam olarak 🙏 bir öneriniz tavsiyeniz iştah açacak bir tarifiniz yada azıcık teselliniz varmı benim için 💕