Sağ gögusumde bakımın dişleri dlyuzunden yarık oluştu ve eczaneden bunu verdiler çünkü artık açısına dayanamıyorum emzirmek istemiyorum bide bur aralar öyle oldu ki resmen emzirirken tepiniyor az kaldı kopucak göğüs ucu 😔 emzirirken ağlamaktan sinirlerim bozuldu bu kremi kullanıp memnun kalan var mı nasıl kullandınız emzirrlirken silmek gerekmiyormus geniş kullanali üç gün oldu amamhenuz bir iyileşme yok 10 gram şeye 50 TL para verdimm 🤔