Kizlarrr Benim kizim 19 aylik ve 3 aylikken başladi pisik olmaya ve surekli pisik oldu neyse dr gecen hafta dedi ki tuvalet egtimine basla bezi cikarinca pisigi gecer kizim cis yapsa diyor lazimlik aldim ama korkuyor yapmiyor alti acikken soyluyor anne ciss diye sizce nasil bir yol izlemeliyim sizler kaç aylikken tuvalet eğtimi verdiniz ? Ve nasil bi yol izlediniz gercekten sabır gerektiren bi durum bazen yaptiktan sonra soyluyor hazir mi degil mi anlamiyorum ama poposu cok kotu durumda ne yapacagimi şaştım kullanmadigim krem yag kalmadi bi turlu geçmiyor 😔😔korkarda bida diyemez diye korkuyorum?🤔🤔