Bartu22 Arkadaşlar ya ben meyve ve kuruyemiş yiyemiyorum kuruyemiş sert meyve de sadece elma ye portakal gaz yapar muz kabız yapar ne yapacagimi bilmiyorum aranızda yiyen oluyor mu bilgi verir misiniz?
Neslihansr Bartu22 Valla ben muz yiyorum birşey olmuyor . Dün biraz fazla kuruyemiş yedim sabaha kadar oğlumun gazıyla uğraştım artık o mu yaptı başka birşey mi yaptı bilmiyorum .
Marufffff Valla ben hiç esirgemedim herşey yedim canım ne istiyorsa sende öyle yap sakınırsan hepsinin etkisi fazla olur
Rumeysaaa Aynen öyle aklına hiç getirme ve normal yemene devam et bende hiç esirgemedim ve cok az gaz sıkıntısı cektik cok şükür o da bitti :)
Bartu22 Anladım bence ben bisey yeniyeyim zaten sancılı bi cocuk 4 5 ay mecbur idare edeceğim çünkü meyvesiz dayanamıyorum