Sena00 Muge1234 muhtemelen kulakları agriyodur canım korkma benim bebeğimde öyleydi dönem ve 4 buçuk aylık oldu arada oluyo yine
Grejuva Muge1234 anne sütü alan bebegin sarı yapması normal diyor doktorlar almıyorsa bir sorun isterseniz mama veriyorsanız omdan da olabilir bazen alerjisi olan bebeklerde de yeşil oluyormuş
Sena00 Muge1234 koku olmasıda mamadandir çünkü benimkide yemiyo iki aydır da doğru dürüst kakasinda baya koku oluyo yeşil yapınca
Duyguderyaa Ben ne zaman sebze yesem bebegımın kakası yeşil olurdu bence yediklerinizfen kaynaklı içinde yeşillik varsa ondan olabilir