Gonul_celen NurR 0 Aydan kullanılan baştan bebek arabası almıştım ama 3 Aydan beri kullanıyorum maclaren 4,5 kilo falan
deletedmom913 NurR baston alırsam casual zoom çok ama çok güzel bir araba almazsam 2.araba olarak baby2go pinna düşünüyırum 3.5 kilo
NurR Gonul_celen internetten baktım da bir sürü var dediğiniz markaya ait link atar mısınız rica etsem
Gonul_celen NurR https://www.e-bebek.com/maclaren-2018-quest-baston-bebek-arabasi-p-mac-wd1g04004/ Bu modeli kullanıyorum
NurR KuzeyiinAnnesii baktım canım güzelmiş bebek rahat uyuyabilir mu içinde hafif mi evim 4. Katta rahat inip çıkarabilir miyim
KuzeyiinAnnesii NurR bebekle onu alabiliyorum Aynı anda Rahat tam yatışlı olduğundan uyuduğunda falan sıkıntı yaşamadık hiç Sürüşüde güzel benim için
Pafuli Badem ben kullanıyorum liteway 3 şuanlık bir sıkıntı yok oğlum 2 aylık bir kaç kere kullandım memnunun
KuzeyiinAnnesii NurR yok hayır canım Sorun yaratmıyor sürüşü kolay dediğim gibi açma ve kapatma işlemide kolay Ama bakarak almanda da fayda var bana harika gelen sana gelmeyebilir Görüntü kalite kullanış açısından memnunum
MaviKelebek Bende çift yönlü araç vardı kullanışlı olmuyordu dün kanzda bakarken aldım rival marka tam yatar tavsiye ederim 4yasa kadar kullanılabilir hafif ve çok kullanışlı👍
Berinimmmmm NurR 4aylık kızım tam yatar şekilde kullanıyoruz gayet rahat chicco nun çok hafif tek eksisi yüzü bana dönük değil ama çok kullanışlı bir araba çok tavsiye ederim 👍👍👍