Kizlar ya bugune kadar otizmle ilgili zerre endisem suphem olmadi. Oglum ilk kelimesini 6. Ayda aoyledi. Suan 17 aylik anne , anane baba dede mama bebe havhav vs. Gibi seyleri kullaniyor. Soyledigimiz bir cok seyi anliyor zaten bu konularda bir sorunumuz yok. İsmini biliyo goz temasi var. Yani otizmin onemli belirtileriyle ilgimiz alakamiz yok. Ama bir iki kere parmak ucunda yurudu gecenlerde. Bide kendi ekseni etrafinda donuyor bu da bikac kere oldu. Otizm belirtilerinde varmis bunlar. Ama bu donme olayini oyun gibi yapiyor. Gulerek eglenerek. Biz de kahkaha attik birlikte eglendik. Yani her donen bebek otizm suphesi mi olurki? Ya da bu donme hareketini kesfedip oyun maksatli yapmis olamaz mi. Resmen supheye dustum ya. Annelik evhami