Sunaakkus Bebeğim 2 aylık 🧡 uyurken sürekli zıplıyor yanından geçsem bile korkuyor sıçrıyo en ufak seslere bile sıçrıyor yaşayan varmı?
Morfrenk Sunaakkus moro refleksi 💃 deniyor buna. Kundak yapın alıştırın kendini çoook uyandırır yoksa
Sunaakkus Morfrenk çok hareketli bi bebek kundağa alıştıramadım kolları battaniyenin içinde kaldığında bile ağlıyo atmak istiyo
melisitos Morfrenk kundak için 2 ay geç diye biliyorum. Yenidoğanken alıştırmak lazımmış. Zira benimki de 2 aylık ve su an asla kabul etmez🤣 geçti Bor’un pazari oldu yani bizde. İkinci çocuğu yaparsam hastanede yapicam kundak😄😄