Izabella gulyade61 Yade ismi guzelmis yeni bir isim sanirim hic duymadim Kuran’da gecmiyir ama sanirim
Shaliya Izabella liva kuranda livaül hamd olarak geçmekteymiş Hz Muhammed’i n sav sancağına verilen isimdir aalında liva erkek ismi ama günümüz de kızlara koyulmakta oğlum olursa da ARDA LİVA düşünmüştüm sancak bayrak denek
Izabella Shaliya hm anladim unisexs bir isim olarak kullaniliyir ozaman bilgi icin teseekur ederim Liya peki
Izabella Shaliya beim kizimin ismide kayra mesela uniseks bir isim hem kiza hem erkege kona isim ama Kuran’da gecmiyir Esim sirf ben istiyirum diye koyduk ama yalan yok simdi pismanim Bari bu kizlar Kuran ’dan olsun diyoruz
Shaliya Izabella kızım doğmadan erkek olursa hep Alp Kayra düşündük ama kızım oldu 🙏🏻 Bende hep kurandan isim koymak istedim ama olmadı eşim Asya dedi bende iki isim sevenlerdenım yanına da Liya koydum ama şuan diyorum bende keşke tek isim koysaymışım
tospikinannesiii Hüma: Saadet mutluluk. Zümra: Güzel iyi ahlaklı zeki bilgili . çok uyumlu diye düşünüyorum. 🤗 Arapça kökenli ama geçmiyor diyor bazı sitelerde yanlış bilgi vermiyim araştırın isterseniz ☺️
Deletedmom54121 Izabella ay hayalimdiii ya cok sanslısın 💕 tam tersi iki oglum oldu Ecem esin yaren yağmur alya ayla dilan dilara özge ezgi
aselinannesi06 Izabella ilk kızımın adı Eylül Asel ikincinin de Asya Lina. Asel ve Lina kuranda geçiyor ☺️