Duru_kahve Ben bacak titremesinden çocuk nörolojisine götürdüm öncesinde biraz araştırma yaptım gaz ve ağrı sancısı titreme yapıyormuş kimi çocuk ilk 3 ay titreme normal sayılıyormuş bebeklerde vitamin eksikliği de titreme yapar enfeksiyon da titreme yapar bir çok çeşidi var o yüzden sordum titremesini takip edin normal titreme ve nöbeti ayrıştırın gözlemleyin benim başıma geldi doktora götürdüm de egg çektiler 20 dk zor çektire bildim uyurken çekiliyor ve kan verdik titremeye baktı doktor normal titreme çıktı ilk üç ay normal korkma dedi egg ve testler de temiz çıktı