Ben çok korkuyorum yüzüstü yatirmaktan ama daha bugün bj tane instamomda gördüm 😄 o da yüzüstü yatiriyor diye bir sürü soru gelmiş. Doktoruna danışmış o da. Doktorlar da bu konuda ikiye ayrılmış maalesef ama onun doktoru eğer düz, sert bir zeminde ve yastıksız yatırıyorsan sorun yok demiş. Ben hala korkuyorum ama bu bilgi de burada dursun 🤣
Amerikan pediatri derneği gibi bir kurumun açıklamasında da en güvenliği sırtüstü diye okumuştum. Bu yöntemle ani bebek ölümleri ciddi bi oranda azaltılmış diyorlardı. Bilemiyorum, kafalar karışık 🙃