KereMini1 Merhaba hanimlar oglum 17 aylik oldu. Bugun hic bisey yemek istemedi sadece cubuk yedi. Bi anda pisik oldu. Sık kakaya cikmaya basladi. Kaka rengi koyuydu sari oldu biraz cividi. Gece asiri sık uyaniyor nerdeyse uyumuyor. Bunlar dis belirtisi mi?
Betulmetehanalp KereMini1 bence diş belirtileri cunku ayni seyi diş doneminde her defasinda bizde yasiyoruz eli surekli agzinda gece uykusundan cok sık uyanma huysuzluk istahsizlikve daha bir suru şey
Nurcan3500 KereMini1 aynenn canmm biz yeni gecirdik dahaa 1hafta cektim cok zordu azı disti bide benimki sukur simdi iyi