HiddenKiller Grejuva ilk dozu 4 buçuk aylıkken 2. dozu 2 ay sonra olacak şekilde 6 buçuk aylıkken eczaneden 311 liraya alıp sağlık ocağında hemşireye yaptırdım zaten damla şeklinde ağzına damlatıyorlar iğne değil
Gamzeeeeee Aselask34 daha önce gittiğim doktor menenjit için daha var dedi bize sonra doktor değiştirdim zaten bu ay bir plan yapıcaz inşallah yeni doktorumuzla
Aselask34 Gamzeeeeee ihmal etme canım iki tip menenjit var biri A tipi biri B tipi bizim yaptırdığımız B tipi ilerki aylardada diğerini yani A tipinide yaptırıcam inşallah çünkü önemli aşılar
HiddenKiller Gamzeeeeee ben internetten baktım da 340 lira sanırım eczaneden öğrenmek lazım. Özel hastaneyse onların elinde oluyor eczane fiyatına yapan da var üzerine ekleyen de öğrenmek lazım. Ankara memorial de yaptırıyorum ben ek ücret almıyorlar eczane fiyatına yapıyorlar özel aşıları
Gamzeeeeee HiddenKiller biz İstanbuldayız gittiğimde bende bir sorayım bu hayat pahalılığında yüksek fiyatlar ama bebeklerimizin iyi olsun da bir şekilde yaptırılıyor
Grejuva Gamzeeeeee banada doktor öyle dedi suan 1 ay 26 günlük 3 . Ayı doldurması mı gerekiyor 15 hafta dolmadan 6 haftayı da tamamlsdıktan somra yapılabilinir diye okumuştum nette
Gamzeeeeee Grejuva hafta olarak bilmiyorum ama 3. Ayına girdiğimizde diye hatırlıyorum sağlık ocağına sorarsanız onlar doğum tarihinden hesaplayıp gün veriyorlar yani bizim sağlık ocağı o şekilde çalışıyor çünkü sadece salı günleri bebekleri aşı için alıyorlar ve yetişkin hasta kabul edilmiyor bizde
sarilokumumm Gamzeeeeee bexero ile nimenrix 3.ayda başlayacağız ikisi aynı gün ağır olur dedi doktorumuz biri 3. Ay diğeri 3.5 ta olabilir dedi ya da 5 te başlayabilirsiniz dedi
Grejuva sarilokumumm bexero ve nimerix kaçımcı ayda ikisi aynı anda mı vuruluyor yoksa ayrı aylarda mı
sarilokumumm Grejuva rotayı 2 hafta önce yaptırdım 310 tl ydi ama zam gelmiş 1 marttan itibaren 367 tl olmuş 367 ye aldım
Grejuva Gamzeeeeee peki hangi doz adını falan da söylüyolar mı menenjit içinde yoksa doktor mu söylüyor hamgi ayda hangi marka oldgunu
curly_mom Gamzeeeeee HiddenKiller Biz de 8. ve 10.ayda 2doz bexsero yapıldı bi de 13.ayda yapılcak ama nimenrix e gerek yok dedi doktorumuz zaten en yaygın olanı b tipi olduğu için büyük ölçüde iş görüyormuş Bexsero. Zaten sağlık ocağının yaptığı aşılarda da menenjit türleri de varmış bu arada Biz de 450 tl gibi bi fiyata yapıldı doz başına
HiddenKiller curly_mom benim kız kardeşim de doktor o da mutlaka yaptır dedi onlara gelen vakaları falan görüyor ya o yüzden aşı çok önemli. Körün taşı yani allah korusun b tipine karşı koruduk ama diğer 4 tipten biri gelir bulursa çocuğumu kendimi affetmem. Ben yaptırıcam o yüzden 😇
atopiklininannesi Gamzeeeeee iki grup asısı var biri a,c,w,135 diğeri ise B grubu. A grubunda 3 çeşit var ben nimenrix olanı yaptırdım B grubunda ise sadece bexero markası var bizim programımızı doktorumuz 3.ay(A-B),5.ay(A-B),7.ay(B),12-15ay arası(A-B) şeklinde yaptı
curly_mom Gamzeeeeee yaptı yaa çok zor bi gece geçirmiştik.. İlk defa ateşlendi oğlum telaş yapmıştık.. Bu aşının ateş yapma olasılığı çokmuş biz bilmiyoduk 🤦🏻♀️ Ama şükür bişey olmadı 🙏🏼 Bi ılık duş aldırdık, calpol de verdik. Sabaha kadar bi zıbınla oturduk da öyle düştü ateşi yavrumun
Gamzeeeeee Grejuva valla menenjit için birşey bilmiyorum bende kızlara sorup öğreniyorum rota için soruyorsan rotarix olduk biz
Gamzeeeeee HiddenKiller ayy ☹️ ben zaten aşı zamanı duramıyorum oğlumun yanında nasıl olucak bakalım o ağlar ben ağlarım artık
Tugcesilam Gamzeeeeee ben 2 aylıkken nimorix yqptırdım 292₺ 3 aylık bexore yatırdım 533₺ 4. Ay 12.ay tekrar nimorix var 5.ay ve 13. Ay bexore var