Kizim 41+1 haftalıkken doğdu su an 4 ay 18 günlük iki gündür ne yapsam memnun edemiyorum artık ne yapacagimi şaşırdım gerçekten.😌 Böyle bacağını kendine doğru ittiriyorum gazi varsa falan diye kafası hariç bütün vucudunu kaldiriyor yaptırmıyor ( her zaman değil arada yapayım diyorum izin vermiyor ) niye böyle yapıyor ki kakasini da yapıyor yapmasa tamam derim de çok huysuzlasti, kusması falan da öyle yok biraz gribim benim kirginligim ona mi geçiyor diye de düşünüyorum ama bilemiyorum ya sabır çekiyorum sadece bu nedir ya lütfen bilgisi olan paylaşsın