Ilknur48 canım benim kızım 3 aylık nerdeyse son bir haftadır elini emmeye çok başladı uyurken özellkle emzige daha önceden hiç alışmamıştı diliyle ittiriyodu şimdi elini agzına götürdüğünde yada götürmeye çalışırken emzik veriyorum tutuyor çok rahat ettim vallahi özellikle dışarıdayken eskiden hep aglardı emzik büyük rahatlık. Avent soothie kullanıyorum ben anne memesine en yakın emziklerden buda