Selamlarrr herkese. Doğumdan sonra ynı kilomdayım, göbek sarkması çatlama vs. Yok ama en olarak kendimi belimi ve basenlerimi daha geniş hissediyorum. Bu his mi yoksa genişliyor mu insan? Genişlediysek de kendiliğinden geçer mi acaba? Bebeğim 6 aylık