Sanemm canım hiç endişe etme. Ben de çok takıyordum kafama dönmüyor neden dönmüyor diye doktor artık bıkmıştı benden. Ben pek yatırmıyordum yere ya pusette ya kucaktaydı ben buna bağlıyorum. Doktorun önerisiyle Sürekli yere yatır sırt üstü oyuncakla oynat kollarıyla uzansın oyuncağa. Bende döndürüp duruyordum çocuğu yuvarlayıp durdum. En son doktor dönmek zorunda değil zamanı gelince yapr dedi.
Gerçekten de öyle oldu. Hiç bir belirtisi yokken 6,5 aylıktı bir baktım sırt üstü olan bebek yüzüstü dönmüş.
Mesela Benim yeğenim 8.ayın içinde dönmüştü ama erken yürüdü.