Gzmocal Aysununannesi aynen oyle ne demek bi aşının olmaması cok ŞÜKÜR biz bugun 2. Asimizi kol ve bacaklardan yedik
ymn Aysununannesi hangi şehirdesiz acaba?bizim de yarın 1.ay aşımız.Gdöen hafta ebe henüz aşı gelmedi demişti.12marta gelir mi bilmem demişti.Demek doğruymuş😢
Mrvdllr asya00 neresindesiniz eskişehirin 2. ayda yapılır ama diğer tehlikeli aşılar ay ay kayıyo ben ücretli yaptırdım eskişehirdeyim
asya00 Mrvdllr nerde yaptırdınız ben tepebaşındayım. Ümit Hastanesinde gittiğimiz doktor da o bekleyin dedi . Siz nasıl yaptınız
Civandara Aysununannesi bahsettiğiniz hepatit b aşısıdır.ben de sağlık ocağında hemşireyim elimzde yok ne zaman gelecek belli değil maalesef. Umarım en yakın zamanda çözülür bu sorun.
Sevda6767 Civandara sordunuz mu peki neden yokmuş? Yani hani belki siz daha iyi bilgi alabiliyorsunuzdur
Aysununannesi Civandara inşaAllah çözülür umudumuz çözülmesi.. sebep nedir peki olayın içindesiniz malum ? Gerçekten aşı saklanıyor mu yoksa elinizde yok mu ?
Ygz Tgcyrr01 benm doktorumda 1 ay gecince gidip testmi tahlil mi bssy yaptırıyosuj oyle dedi dokunabiliyomuş
Merveanne Aysununannesi bizde izmirdeyiz çoğu eczane depolarına sordurduk özel hastanemizide aradık yok ve herkesin aradığını duyduk nedenini hiç anlamadım kriz var ilaçlarda
Aysununannesi asya00 70 liraya almıştır canım eczanede bulmuştur o da her eczanede de yok şehri turlamalısın 🤦🏼♀️