Aysununannesi baska bi saglik ocagina gitmeni tavsiye ediyorum git ve bebeginin sağlığını koru. Bazı bilincsizce aşı yaptirmicam diyenler gibi olmayalım tabi doktor kontrolunde aşı yapilmamasi gerekenleri katmiyorum tabiki. Postunda bianda böyle patladim kusura bkma tatlım ama çevremizde bilincsizce aşı yaptırmak istemeyenler var. Hemsire bugun kendi ağzıyla diyor aşılar onemli hem kendi bebeğinin hem etrafndaki bebeklerin sagligi icin. Ay cok sinirliyim bu yaptirmayanlara😒😒