Nejla32 bebeğin kafasını hafif yana eğip bir burun deliğine sıkıyorsunuz diğer delikten çıkıyor ama dediğim gibi bişey ile yumuşatırsanız o da temizleyerek tamamen rahatlatıyor. Ama aspre etmeyi genelde doktorlar önermiyor ben damla sonrası serum fizyoloji yapıyorum oğluma ama aspre etmiyoruk yani çekmiyorum. Damla zaten bayağı alıtıyor burnunu ve sonra serum fizyoloji ile temizliyorum.