srcyhy bebeğim bu sabah hiç bisey yemedi sürekli miz miz sürekli yapışıyor. en sevdiği muhallebiyi bile yemedi. 7 aylik ve ilk dişimiz cıktı. Hafif ateside var. kızlar neden olabilir . acmi hasta mi dişmi uykusuzlukmu yardımcı olurmusunuz. Sorabilcegim başka kimsem yok.
Deletedmom115 srcyhy Diş döneminde iştahsızlık olabiliyor çok zorlamayın yediği kadar mama yada anne sütüne ağırlık verin bu zamanlarda
Ilknur48 srcyhy merak etme cnm gayet normal diş çıkartma döneminde bunlar olur kendini üzüp yıpratma yesin diye de zorlama acıkınca kendi yiyecektir zaten
srcyhy Ilknur48 teşekkür ederim canim. Az önce farkettim 2.disimizde geliyor. 🌼🙂bütün bunlar distenmis