Lina3105 Kizlar 2bebis annesiyim. Kızım 4. Ayında dislermi ckarmya başlamıştı ama oğlum 7 ay btti DHA tık yok üst dişleri patlamak üzere bayadr ama beklio hala beyaz beyaz olmuş üst disi.vitamin damlasını duzensz veriorm unutuyormmm hep ondn olablrmi
N-nil Lina3105 kızım 1 yaşına 1 haftası vardı ilk dışını çıkardı genetik demişti doktor eşinizin yada sizin de geç çıkmış olabilir ama d vitaminini unutmamaya çalışın birde bol yoğurt demişti doktor bize :)
Aysudincaysu Lina3105 ilk oğlum 9 aylıkken 2. Oğlum 7 ay 10 günlük hala belirti yok bizede doktorumuz genetik demişti diş için :)
VERA19 Lina3105 Kızım ilk dişini 9 aylıkken çıkardı😅 Bebekten bebeğe göre değişebiliyormuş merak etmeyin🙏🏻
Lina3105 N-nil evet yoğurdu her gün veriyorum vitamini aksatiorm iste. Ortaya koyamiormki kızım hemen acion urcalioo kaldrncada unutuyrm
Damla29 Lina3105 bizde 6 ay 4 günlüğüz uykusuz geceler dün gece agla agla helak oldu şiş damaklar beyaz baya elleyince kabarık bekliyoruz cıksın diye kaç güne cıkarır acaba siz tecrübelisiniz bu konuda sanırım benim ilk bebe 😏
Lina3105 Damla29 dış jeli sürüyorum bn öyle huysuzluk yaptgnda haklilar yarilarak cikiyo ya çok canları aciyo başına bile vuruyo agrisi. Çok cok zorlarsa bı çay kasigi calpol veriorm bn kızımda rahat uyutuyodu bide dış jeli sürüyorum canm
Damla29 Lina3105 calpol bogazına yapısıyor ve içemiyor 2 kez bogulma tehlikesi geçirdik cok korktuk yutkunamadı bende dük fitil attım mecbur nasıl içiririm bilmiyorum😔 diş jeli bende sürdüm bi kaç kez
2izlokum_Annesi Lina3105 ikizlerim var biri 8 aylıkken iki dişi çıktı diğerinde hala yok bugün 10 aylık olduk 😁 ayrıca 15 günlükken bebekler ocean d vitamini başladık hergün düzenli verdim hatta kan sayımın da doktor d vitamin depoları dolu artık verme dedi yani bu işin d vitaminiyle de alakası yok her bebek farklıdır ikiz olsa bile 🤦🏻♀️
esra89 Lina3105 7.5 aylık bizimde daha hiç dişimiz yok vitamini veriyorum ama süt alerjisinden dolayı yoğurt filan tüketemiyoruz ondan mı genetik mi bilemedim geç çıkması daha iyi bence 😀